tirsdag 13. mars 2012

OBS STERKE BILDER…

Motorsykkelulykke fredag 9.mars 2012.

Motorsykkel i møte med en stasjonsvogn, er vel egentlig dømt til å mislykkes. Jeg fikk meg hvertfall en aldri så liten omgang både med bilen og vegen. Var borte et par minutter, men kom sterkt tilbake – og trodde jeg hadde vært våken hele tiden. Så jeg prøvde å berolige alle rundt meg, ved å si at det ikke var noe alvorlig og at jeg ikke hadde slått meg. De måtte bare gi meg noen sekunder til å summe meg. De som stod der, hadde visst litt bedre oversikt over situasjonen enn meg, der jeg lå med hodet i en blodpøl – mens jeg prøvde å berolige dem. “Jo det er alvorlig! Det er alvorlig!” var svaret jeg fikk.

IMG_6765

Dagen etter prøvde vi å vaske håret litt..

DSCF4909

DSCF4910

…må jo bare innrømme at skallen kjentes litt mørbanka ut… Trist fjes

DSCF4912

Men klarte å tvinge fram et smil  Smilefjes

DSCF4905

Virkelig – helt ufattelig at det går an å skade seg så lite i en så alvorlig ulykke….

 

DSCF4906

Så nå er det bare å gi jernet for Jesus. Han frelste meg og reddet meg og vil tydeligvis ha meg her fortsatt.