mandag 16. august 2010

Dagene som flyr og dagene som nærmer seg...

Tida går fort. Jeg skulle vært mye flinkere til å oppdatere bloggen. Det får jeg ha som et mål når jeg drar til Senegal, at jeg kan legge inn litt nytt så ofte det lar seg gjøre. Jeg har et veldig greit program på datamaskinen, hvor jeg kan skrive inn smånotat og lagre som kladd, så når jeg blir koblet opp på et nettverk, kan jeg laste det direkte inn i bloggen. Det kommer jeg til å bruke en del, satser jeg på. Det er 16.august i dag og jeg er nesten ferdig med å pakke og rydde. Er det noe jeg er flink til, så er det å samle på ting. Det hoper seg fort opp hos meg, men nå har mor hjulpet med å sortere og kaste det jeg ikke har bruk for.

I dag har vi den 16.august 2010.
22.august kl 17 har vi en liten fest i Vågsbygd Bedehus - med kake og kaffe, for å markere at jeg drar til Senegal.

28-29.august er jeg i Bergen for å være med på Simons ungdomsfest/konfirmasjon.
1.sept. drar jeg til Senegal.

Men akkurat nå - tar jeg det med ro og koser meg på Bråvann. Jeg passer på Marte, som i skrivende stunder ligger og tar formiddagsluren sin. Storesøster Selma, er nemlig i barnehagen for første gang i dag, og fikk ha med seg mamma'n sin. I går fikk jeg delta på Mosby Bedehus, sammen med vår kretssekretær i Agder og Rogaland Krets, herr Svensen. Det var vel rundt 30 samlet på bedehuset og vi hadde en fin formiddag sammen.

På ettermiddagen ble jeg med mor, far og Harald m/fam. på båttur. Det var veldig koselig. Vi grillet pølser og koste oss. Det er utrolig deilig å være på sjøen og selv om det blåste opp litt på vei hjem, var det en fin tur. Ja - vi fikk oss alle en skikkelig sjøsprøyt - så det var godt det var på vei hjem, for vi ble klissblaude alle sammen...